لیست شغلی آمازون به دنبال توسعه هنده ارشد بلاکچین است - غول اینترنت به دنبال ایجاد "موارد استفاده تجاری درحوزه Defi" است


لیست شغلی آمازون به دنبال توسعه هنده ارشد بلاکچین است - غول اینترنت به دنبال ایجاد "موارد استفاده تجاری درحوزه Defi" است

طبق آگهی استخدامی منتشر شده در پورتال استخدام این شرکت ، آمازون به دنبال یک متخصص بلاکچین است. این شرکت کسی را می خواهد که "علاقه مند به بلاکچین و شبکه های غیرمتمرکز" و کسی باشد که بتواند "موارد استفاده تجاری" ابتکاری را در سراسر امور مالی غیرمتمرکز ایجاد کند.

 

 

بازار آنلاین آمازون امیدوار است که بتواند یک سرپرست را برای رهبری نوآوری در بلاک چین استخدام کند 

به نظر می رسد بزرگترین بازار آنلاین جهان، آمازون در حال مشاهده نوآوریها در صنعت بلاکچین و پلتفرم های defi فعلی، که انقلابی در حوزه مالی به پا کرده اند . از زمان آغاز به کار شرکت ، آمازون دنیای آنلاین را از طریق نوآوری در فن آوری برهم زده و اکنون می خواهد کسی را به خدمت بگیرد که به فناوری بلاکچین کمک کند.

این شرکت لیست شغلی را در این هفته منتشر کرده است که نشان می دهد آمازون به دنبال "Head of Product" (مدیر پروژه) که حرفه ای در زمینه بلاک چین و رمزارزها باشد. این شرکت در حال حاضر محصولی به نام "Blockchain مدیریت شده آمازون (AMB)" و یک تیم پشت پروژه نیز دارد.

آگهی لیست شغل آمازون:

با ما همراه شوید تا در تیم مدیریت آمازون بلاک چین محصول را هدایت کنیم،

"Blockchain مدیریت شده آمازون (AMB) یک سرویس کاملاً مدیریت شده است که توانایی مشتریان در ایجاد و استفاده از فناوری بلاک چین مقیاس پذیر را برای موارد استفاده فعلی و نوآورانه تجاری در سراسر دفی ، زنجیره تامین ، خدمات مالی ، هویت و موارد دیگر افزایش می دهد. ما به دنبال یک رهبر باتجربه محصول برای هدایت چشم انداز ، نقشه راه ، تعریف ویژگی ها و استراتژی بازار عرضه محصول AWS در سراسر چشم انداز سریع و گسترده فناوری بلاکچین و موارد استفاده هستیم. "

متقاضیان علاقه مند باید دارای مدرک BS یا BA ، بیش از یک دهه تجربه در زمینه تجربه مدیریت محصول باشند و شرکت کسی را که دارای مدرک علوم کامپیوتر است ترجیح می دهد. شرح لیست شغل آمازون اضافه می کند:

این داوطلب باید سابقه توسعه محصولات برجسته در مقیاس فضاهای در حال ظهور و همچنین علاقه زیادی به بلاکچین ، سیستم های توزیع شده و نرم افزار مقیاس ابری داشته باشد. در حالت ایده آل ، شما باید تجربه تحویل محصولات یا نوآوری در فضای بلاکچین و به ویژه خدمات مالی دفی یا سنتی را داشته باشید.