کریگ رایت قضاوت پیش فرض را به دست آورد ، Bitcoin.org باید وایت پیپر بیت کوین را حذف کند


کریگ رایت قضاوت پیش فرض را به دست آورد ، Bitcoin.org باید وایت پیپر بیت کوین را حذف کند

کریگ رایت حکمی خلاصه از دادگاه بدست آورده است که ادعای وی در مورد نامه سفید بیت کوین را تایید می کند. این حکم همچنین متهم Cøbra را از میزبانی سند در وب سایت Bitcoin.org منع می کند.

 

کریگ رایت برنده دادخواست شد

دکتر کریگ رایت در پرونده نقض مالکیت معنوی علیه کاربر توییتر Cøbra در مورد میزبانی bitcoin.org از وایت پیپر ساتوشی ناکاموتو قضاوت پیش فرض کرده است. در نتیجه ، دادگاه عالی انگلیس به درخواست دکتر رایت مبنی بر اینکه Cøbra دیگر مجاز نیست وایت پیپر را برای بارگیری در انگلستان (چه توسط bitcoin.org یا غیر آن) در دسترس قرار دهد ، پذیرفته و باید آن را در بیت کوین منتشر کند. وب سایت .org ، بیانیه ای است که قضاوت را حداقل 6 ماه تأیید می کند.

در ژانویه ، رایت دادخواستی به bitcoin.org ، bitcoin.com و bitcoincore.org ارسال کرد و خواستار حذف نسخه های وایت پیپر بیت کوین از وب سایت هایشان شد و ادعا کرد که آنها دارایی معنوی وی را نقض می کنند.

در ماه آوریل ، رایت مجوز خدمات Cøbra را در خارج از حوزه قضایی انگلستان از طریق ایمیل دریافت کرد ، اپراتور bitcoin.org 22 روز فرصت داشت تا از 26 آوریل پاسخ دهد.

ماه گذشته، Cøbra در توییتی نوشت که مهلت مقرر را از دست داده اند. در پاسخ به گمانه زنی ها، آنها ممکن است مهلت مهلت حفظ نام خود را از دست بدهند ، کبرا گفت: "نه. من حاضر نشدم زیرا دفاع در برابر مزخرفات اتلاف وقت است. "

با این وجود، اکثر کارشناسان مطرح حوزه ارز دیجیتال، این حکم دادگاه را اولین قدم کریگ رایت به سوی جایگزینی بیت کوین اس وی به جای بیت کوین می دانند.