روز پیتزا بیت کوین: ادای احترام به خریدهای عجیب و غریب و شگفت انگیز بیت کوین


روز پیتزا بیت کوین: ادای احترام به خریدهای عجیب و غریب و شگفت انگیز بیت کوین

روز پیتزا بیت کوین مبارک! قبل از اینکه برای بزرگداشت اولین تراکنش بیت کوین در جهان واقعی یک مارگریتا شماره گیری کنید، در اینجا تکه ای از نکات بی اهمیت آورده شده است:

تعطیلات خانوادگی در ژاپن، یک آلبوم 50 سنت، یک شام استیک، و یک عکس گربه در قاب همه چه وجه مشترکی دارند؟

به مناسبت روز پیتزا بیت کوین، اولین تراکنش در دنیای واقعی با استفاده از بیت کوین، قصد داریم در مورد خرید های تاریخی با استفاده از بیت کوین صحیت کنیم.

همه آنها با بیت کوین (BTC) توسط اعضای جامعه بیت کوین کوین تلگراف پرداخت شده اند! و درست مانند پیتزاهای بیت کوین که 10000 بیت کوین قیمت دارند و اکنون بیش از 300 میلیون دلار ارزش دارند، خرید بیت کوین جامعه نیز به شدت افزایش یافته است.

بنجامین دی وال، معاون مهندسی صرافی سوان گفته است: «چند سال پیش در یک سفر خانوادگی به ژاپن، 7 بیت کوین خرج کردم. به ارزش امروزی، 7 بیت کوین بیش از 200000 دلار ارزش دارد - اما بن خوشحال است زیرا فرزندانش خوشحال هستند:

اکنون ارزش آن بسیار بیشتر بود. اما من اصلا پشیمان نیستم یک کودکی خوب و پر از ماجراجویی، سرگرمی و یادگیری قیمتی ندارد.»

فلیکس کریسان، مراقب کلاهبرداران، تعریف می کند که چگونه یک بار 50 بیت کوین (به ارزش 1.5 میلیون دلار) را صرف توسعه یک ماژول نرم افزاری جدید برای شرکتش در سال 2015 کرده است. کریسان افزود که در سال 2016:

بیایید فراموش نکنیم که تقریباً یک بیت کوین «خرج شده» در شرط بندی که رئیس جمهور بعدی آمریکا چه کسی خواهد بود.» [...] البته من برنده نشدم.»

در یک کلام به عاقل، جولین لینگر، مدیر عامل صرافی بیت کوین سوئیس Relai – و یک ماکسیمالیست بیت کوین، به کوین تلگراف گفت که «در آن روزها یک هودی بیت کوین به قیمت 0.1 بیت کوین خرید، اما این آخرین چیزی بود». یک هودی تقریبا 3000 دلاری او توضیح داد که "پس از آن برای من خیلی احمقانه شد که بجای نشستن روی هم خرج کنم."

در همین حال، تیم CoinCorner، صرافی بیت کوین بریتانیا که دست اندرکار، کارت پرداخت شبکه لایتنینگ بدون تماس است، چند داستان به اشتراک گذاشت. دنی اسکات، مدیرعامل، آلبوم 50 سنت "Animal Ambition" را با بیت کوین خریداری کرد که قیمت آن در بازار حدود 600 دلار بود. 50 سنت معروف است که "فراموش کرد" او 700 BTC را برای آلبوم پذیرفت - امیدواریم اسکات نیز دستاوردهای از دست رفته را فراموش کند!

در نهایت، دیدی تایوتو، که به عنوان پدر خانواده بیت کوین و گاهی اوقات مرد خالکوبی بیت کوین شناخته می شود، در سال 2014، 2.75 بیت کوین را برای استخراج کننده بیت کوین خرج کرد. بی خیال استخراج بیت کوین و شروع به استخراج dogecoin (DOGE) کردند. اگر  آن مقدار بیت کوین را در اختیار داشت، همین حالا بیش از 180000 دلار داشت.

و برای کسانی که نمی‌دانند چه اتفاقی برای 10000 بیت کوین خرج شده برای پیتزاها افتاد، طبق تحقیقات، 5 درصد از کل پول در یک کیف پول بسیار ثروتمند قرار گرفت، در حالی که «بعضی از وجوه ظاهراً در یک صرافی رمزنگاری شکست خورده نقد شد».

کیف پول ثروتمندی که برخی از بیت کوین Hanyecz را خنثی کرد، با جمع آوری بیش از 53000 بیت کوین در 15 کیف پول برتر بیت کوین قرار دارد. کل هزینه شده یا ارسال شده از کیف پول 0 BTC است.