گری اسکیل ۱۳ ارز دیجیتال دیگر را جهت افزودن به صندوق‌های خود بررسی می‌کند


۲۹ خرداد ۱۴۰۰
گری اسکیل ۱۳ ارز دیجیتال دیگر را جهت افزودن به صندوق‌های خود بررسی می‌کند

بنا بر گزارش کوین تلگراف، شرکت مدیریت دارایی نهادی گری اسکیل اعلام کرد که ۱۳ ارز دیجیتال دیگر را برای افزودن به مجموعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری خود بررسی می‌کند.گری اسکیل (Grayscale)، بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال در جهان، ۱۳ ارز دیجیتال دیگر را که بیشتر به حوزه دیفای مرتبط هستند را به فهرست دارایی‌های تحت بررسی برای صندوق‌های خود افزود.

این ارزهای دیجیتال که نام آن‌ها در تویتی منتشر شد، بیشتر مربوط به حوزه امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) هستند. این ارزها عبارت‌اند از وان اینچ (1inch)، بنکور (BNT)، کرو (Curve)، کاوا (KAVA)، کایبر نتورک (KNC)، لوپرینگ (LRC)، پالی‌گان (MATIC)، رِن (REN)، یونیورسال مارکت اکسس (Universal Market Access) و زیرو ایکس (ZRX).

گری اسکیل تأکید می کند که "هر دارایی مورد بررسی به یکی از [محصولات] سرمایه گذاری آن تبدیل نخواهد شد" و در گذشته نیز ارزهای دیجیتالی مانند Cardano ، Eos و Tezos تحت بررسی این شرکت بودند ولی در نهایت وارد محصولات خود نکرد.

صندوق بیت کوین گری اسکیل ۷۳ درصد مجموعه دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت و بیش از ۵۶ درصد از کل دارایی‌های تحت مدیریت محصولات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

صندوق اتریوم این شرکت نیز که حدود ۲۲ درصد از سرمایه تحت مدیریت آن را تشکیل می‌دهد، امسال شاهد رشد بود. همه دیگر ارزهای دیجیتال در مجموع پنج درصد از دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت را دربر می‌گیرند.