ووچر پرفکت مانی چیست و چگونه ایجاد و استفاده می شود؟


ووچر پرفکت مانی چیست و چگونه ایجاد و استفاده می شود؟

 

ووچر پرفکت مانی ، همان کارت هدیه یا کارت اعتباری و شارژی می باشد با این تفاوت که فیزیکی نبوده و به صورت مجازی ایجاد و استفاده می گردد.به این معنی که شما به راحتی می‌توانید با وارد کردن کدهای موجود در این ووچرها، کلیه خدمات مورد نیاز خود را از سایت‌های متنوع خارجی خریداری نمایید. برای استفاده از ووچر در خریدهای اینترنتی، نیاز به داشتن حساب در سایت پرفکت مانی نیست. به عبارت دیگر شما به سادگی می‌توانید از سایت‌های صرافی معتبر، ووچر تهیه نمایید و خریدهای خود را انجام دهید.همچنین امکان شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر نیز وجود دارد.

 

روی هر ووچر پرفکت مانی یک شماره ۱۰ رقمی با نام e-Voucher و یک کد فعال سازی ۱۶ رقمی با نام Activation code وجود دارد. برای خرید کردن از طریق ووچر، فقط کافی است شماره ۱۰ رقمی و کد فعال‌سازی ۱۶ رقمی را داشته باشید.یک نمونه از ووچر پرفکت مانی در شکل زیر قابل مشاهده می باشد.

 

یکی از مزیت های عالی ووچر این است که هر کاربر پرفکت مانی می‌تواند در حساب کاربری خود، به میزان دلخواه ووچر ایجاد کند یا ووچرهای خریداری شده را در آن وارد و حساب پرفکت مانی خود را شارژ نماید.

از نقاط قوت این ووچرها نسبت به سیستم‌های سنتی و قدیمی، زمان بسیار کوتاه فعالسازی و نقد کردن و کارمزد بسیار کم آنهاست. از آنجایی که محدودیت زمانی در خصوص این ووچرها وجود ندارد، در هر لحظه امکان فعالسازی ووچرهای پرفکت مانی وجود دارد.

روش ایجاد ووچر پرفکت مانی

در ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت پرفکت مانی شده و سپس روی گزینه Withdrawal (برداشت) همانند شکل زیر کلیک نموده تا وارد این بخش شوید.

 

 

در این قسمت همانند شکل زیر روی گزینه e-Voucher کلیک نمایید.

 

 

در این مرحله روی گزینه purchase a new e-Voucher مطابق شکل زیر کلیک کنید.

 

 

سپس در این قسمت شماره های 1و2و3 را به ترتیب زیر انتخاب و تکمیل نمایید

1- در این قسمت شما نوع ارزی که میخواهید شارژ نمایید را انتخاب کنید. مثل دلار یا یورو و سایر گزینه های موجود.

2-در این گزینه مقدار شارژ را تعیین نمایید.

3- این گزینه پیش نمایش اطلاعات نوع و مقدار شارژ ووچر شما را نشان می دهد.

 

 

در این قسمت مطابق شکل زیر با کلیک روی دکمه Purchase e-Voucher ، ووچر شما ایجاد و شارژ می گردد.

 

 

اکنون شما می توانید با کد ووچر و کد فعالسازی خودتان از هر جا کالا یا خدمات را بوسیله ووچر پرفکت مانی پرداخت نمایید.

خرید و فروش پرفکت مانی