آموزش تصویری افتتاح حساب پرفکت مانی(PerfectMoney) و وریفای(verify) کردن آن


آموزش تصویری افتتاح حساب پرفکت مانی(PerfectMoney) و وریفای(verify) کردن آن

 پرفکت مانی ، یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت است که در سال ۲۰۰۷ ایجاد شده‌است.پرفکت مانی ثبت شده در پاناما بوده،و دفتر مرکزی و خدمات عملیاتی آن در زوریخ می‌باشد. همچنین دارای چندین دفتر در مناطق مختلف جهان از جمله در هنگ کنگ و جزایر ویرجین بریتانیا می‌باشد.تعداد کاربران بیش از ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ و بیزنس‌های متصل به این سیستم بیش از ۵۰٬۰۰۰ است. همچنین بیش از ۲۵۰ صرافی معتبر در سراسر جهان وجود دارد که هر کاربر می‌تواند ارز الکترونیکی پرفکت مان را با ارزهای مختلف دیگر مبادله کند یا ارز الکترونیکی پرفکت مانی را به کارتهای ویزا یا مستر واریز کند.برای افتتاح حساب و وریفای کردن پرفکت مانی مراحل زیر را دنبال نمایید.

1- جهت ایجاد حساب پرفکت مانی، از لینک زیر استفاده نمائید.

ثبت نام

2- در این قسمت همانند شکل زیر  همه قسمت هایی که با فلش قرمز مشخص شده است را با حروف انگلیسی به ترتیب زیر وارد نموده و در آخر پس از تایید Terms of Service روی دکمه Register کلیک نمایید:

الف) نام و نام خانوادگی

ب) نام شهر

ج) انتخاب کشور

د) کد پستی منزل

ه) ایمیل (Email)

و) رمز عبور خود (دو بار وارد نمایید)

ز)  کپچا را وارد نمایید

 

3- تبریک !!! در این مرحله همانند شکل زیر حساب پرفکت مانی شما ایجاد گردیده و Member ID به ایمیل شما توسط پرفکت مانی ارسال می گردد تا برای ورود به حساب خود از آن استفاده نمایید.

 

 

4- برای وارد شدن (Login)  به حساب کاربریتان در پرفکت مانی همانند شکل زیر یک پین کد (Pin Code) به ایمیل تان ارسال می گردد که شما بایستی آن را در این قسمت وارد نموده و وارد حساب خود شوید.

 

 

5- پس از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید ، لازم می باشد که حساب خود را برای انجام تراکنش ها و امنیت بیشتر ، وریفای نمایید.برای انجام این کار همانند شکل زیر روی گزینه Settings که با فلش قرمز مشخص شده کلیک نمایید.

 

 

6- وقتی وارد صفحه Settings شدید ، همانند شکل زیر روی گزینه Verification Management که در تصویر مشخص می باشد کلیک نمایید.

 

 

7- برای وریفای کردن کامل حساب پرفکت مانی خودتان باید ۳ مرحله زیر را طی کنید. با توجه به تصویر و توضیحات ذیل، به سادگی می توانید حساب خود را وریفای نمایید.توجه داشته باشید که مدراک ارسالی باید ترجمه شده به زبان انگلیسی باشد.

مرحله اول: Name Validation

در مرحله اول نیاز است، اسکن گذرنامه (پاسپورت) یا ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی خود را تهیه و سپس مطابق تصویر زیر آپلود نمایید. همچنین می توانید از مدارک خود، به وسیله گوشی یک عکس با کیفیت بگیرید و ارسال نمایید.

بهترین و کامل ترین روش برای ترجمه مدارک این است که مدارک خود را توسط دارالترجمه های رسمی ترجمه کنید.

همچنین در نظر داشته باشید حتما مشخصات قید شده در پروفایل پرفکت مانی شما با اسکن ارسالی تان ، مطابقت کامل و یکسان داشته باشد .

بعد از تایید شدن اسکن با ایمیل به شما اطلاع داده می شود و سپس می توانید به سراغ مرحله‌ی بعدی بروید.

مرحله دوم: Address Validation

در مرحله دوم نیاز است ترجمه رسمی قبض آب، برق و یا تلفن خود را ارسال کنید.

فقط توجه داشته باشید که آدرس روی قبض ارسالی، کاملا با آدرس مندرج در پروفایل پرفکت مانی شما مطابقت داشته باشد و قبض شما دارای تاریخ جدید باشد و بیشتر از ۳ ماه از تاریخ آن نگذشته باشد و همچنین قبض حتما به نام شخص شما باشد.

بهترین و کامل ترین روش برای ترجمه این است که قبض خود را توسط دارالترجمه های رسمی ترجمه نمایید.

بعد از تایید شدن اسکن با ایمیل به شما اطلاع داده می شود و سپس می توانید به سراغ مرحله‌ی سوم بروید.

مرحله سوم: Phone Validation

پس از تایید مراحل ۱ و ۲ این قسمت برای شما فعال می شود. در این مرحله با واردن کردن شماره موبایل خود، از طرف پرفکت مانی با شما تماس گرفته خواهد شد و شماره ای را که اپراتور برای شما می خواند، در کادر وارد می کنید و در صورت صحیح بودن، حساب پرفکت مانی شما به صورت کامل وریفای می گردد.

شماره موبایل خود را با فرمت کد کشور و شماره همراه وارد نمایید. (مانند *********989+ )

 

 

توجه داشته باشید که سه مرحله وریفای کردن بالا به ترتیب انجام می گیرد.

یعنی شما ابتدا پاسپورت خود را وریفای می کنید و پس از اینکه سایت پرفکت مانی وریفای شما را قبول کرد و گزینه verified در آن قسمت نوشته شد ، شما می توانید وارد مرحله 2 و سپس مرحله 3 شوید.

خرید و فروش پرفکت مانی

شما می توانید پرفکت مانی را با بیت کوین مبادله کنید یا بیت کوین را با پرفکت مانی مبادله کنید.  

اگر می خواهید کوپن الکترونیکی PerfectMoney یا PerfectMoney را به بیت کوین یا بالعکس مبادله کنید: تبادل پرفکت مانی با بیت کوین ما سریع ترین و ایمن ترین سرویس تبادل و همچنین بهترین نرخ را به شما ارائه می دهیم.