آموزش تصویری افتتاح حساب وبمانی(WebMoney) و وریفای(verify) کردن آن


آموزش تصویری افتتاح حساب وبمانی(WebMoney) و وریفای(verify) کردن آن

وبمانی (webmoney)، یک سامانهٔ پرداخت الکترونیکی سریع و محیطی برای کسب و کارهای آنلاین است که امکان انجام تراکنش‌های مالی را در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می‌کند. این تراکنش‌ها بسیار امن، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند.مهم‌ترین ویژگی این سامانه پول الکترونیکی برخورداری از امنیت بالا است.

به هر حساب وبمانی، شناسه وبمانی(WMID) تعلق می‌گیرد و هر کاربر در سامانه پول الکترونیکی وبمانی از گواهینامه الکترونیکی برخوردار می باشد.

 

1- در ابتدا همانند شکل زیر وارد سایت وبمانی به آدرس https://www.wmtransfer.com  می شوید و روی گزینه زرد رنگ بالای صفحه سمت راست Sign Up کلیک نمایید تا وارد مرحله ثبت نام شوید.

 

2- در این مرحله ابتدا با انتخاب کشور خودتان (IRAN) و وارد کردن شماره تلفن همراه دقیق خود و کلیک روی گزینه more وارد مرحله بعد شوید.

 

3- در این قسمت همانند شکل زیر شماره 5 رقمی که به تلفن همراهتان از طرف وبمانی ارسال گردیده را در قسمت Confirmation code وارد نموده و روی گزینه more کلیلک نمایید.

 

4- در این قسمت شما باید پسوورد خودتان را که انتخاب نموده اید وارد نمایید و روی گزینه CONTINUE کلیلک کنید. رمز عبورتان را یادداشت کنید تا فراموشتان نشود.

 

 

5- در این قسمت همانند شکل زیر مرحله اول ثبت نام شما تمام شده و وبمانی از شما می خواهد تا نماد کیف پول وبمانی خود را انتخاب نمایید. که معمولا کاربران گزینه WMZ را که به معنای وبمانی دلار آمریکا می باشد را انتخاب می نمایند.

 

6- تبریک!! حساب وبمانی شما ایجاد گردیده و شناسه وبمانی شما ، کلمه روبروی WMID می باشد. صفحه شخصی حساب شما همانند شکل زیر است.

 

7- در این قسمت شما باید امنیت و رتبه حساب خود (FORMAL CERTIFICATE) را ارتقا دهید. برای این کار روی گزینه ای که با فلش قرمز نشان داده شده است کلیک نمایید و در ادامه با کلیک روی گزینه REQUEST TO OBTAIN A FORMAL CERTIFICATE اطلاعات گذرنامه خود را وارد کرده و عکس یا اسکن گذرنامه را ارسال نمایید.و  همچنین شما بایست ایمیل خود را نیز وریفای نمایید.

 

 

حساب وبمانی شما با موفقیت ایجاد و وریفای گردیده و معمولا حداکثر تا دو روز کاری جواب وریفای گذرنامه شما به ایمیلتان ارسال می گردد.

خرید و فروش وبمانی در پلتفرم آنیکس چینج