آموزش کامل شارژ حساب فارکس با پرفکت مانی (به صورت تصویری)


۲۰ خرداد ۱۴۰۰
آموزش کامل شارژ حساب فارکس با پرفکت مانی (به صورت تصویری)

بزرگترین بازار مالی دنیا بازار فارکس هست که روزانه تیلیاردها دلار پول در آن بازار جابه جا میشود و افراد زیادی به موفقیت میرسند. شما میدانید این بازار چیست؟

فارکس (FOREX) در لغت از عبارت Foreign Exchange که به معنای تبادل ارزهای خارجی است تشکیل شده. در حقیقت شما می‌توانید در این بازار به داد و ستد انواع ارزهای خارجی نسبت به یکدیگر بپردازید. این تبادل ممکن است برای خریدوفروش کالا، خدمات شرکت‌ها و دولت‌ها، هزینه‌های سفر و خرید مسافران یا سرمایه ‌گذاری اشخاص و بنگاه‌ها در کشورها مورد استفاده قرار گیرد.

معاملات در فارکس همیشه به‌صورت جفت ارز است. یعنی وقتی شما در بازار فارکس ارزی را خریداری می‌کنید، در همان لحظه ارز دیگری را فروخته‌اید. پس به نوعی می‌توان درنظر گرفت که شما به اصطلاح همواره در حال آربیتراژ هستید و سرمایه شما در حال گردش است.

ما در این مقاله قصد داریم آموزش کامل شارژ حساب فارکس با پرفکت مانی را به صورت گام به گام آموزش دهیم با ما همراه باشید.

با توجه به اینکه بروکرهای زیادی در بازار فارکس فعالیت دارند و شارژ حساب فارکس در همه آنها مشابه همدیگر هستند. ما بروکر آلپاری را برای این آموزش انتخاب کرده ایم.

آلپاری یکی از بروکر های معتبر در انجام معاملات فارکس است که در سال 1998 تاسیس شده است. دفتر مرکزی آلپاری در جزیره موریس واقع شده است.

افتتاح حساب در آلپاری در مدت زمان کمی قابل انجام است.

ایجاد حساب آلپاری

پس از ساخت حساب پرفکت مانی، ابتدا باید وارد صفحه شخصی خود در آلپاری شده و  سپس یکی از حساب‌هایتان را انتخاب کنید و روی گزینه واریز کلیک کنید

شارژ حساب فارکس آلپاری با پرفکت مانی

بعد از زدن گزینه واریز صفحه زیر را مشاهده می کنید. در صفحه بعدی در کادر انتقال ارز باید گزینه Perfect Money را از بین ارز های موجود انتخاب کنید و در کادر روبرو آن کیف پول دلاری پرفکت مانی با عنوان اختصاری USD را انتخاب کنید. در قسمت انتقال به حسابی که قصد شارژ کردن آن را  دارید انتخاب کنید و گزینه ادامه را کلیک کنید.

شارژ حساب فارکس آلپاری پرفکت مانی

در مرحله بعد شما باید میزانی که می خواهید حسابتان شارژ شود را وارد کنید (در اینجا حساب را به میزان 20 دلار شارژ می کنیم) سپس روی گزینه ی ادامه کلیک کنید.

مراحل شارژ حساب فارکس آلپاری با پرفکت مانی

در این مرحله مبلغ و آدرس حسابی را که میخواهید شارژ شود تایید کنید و روی گزینه انتقال وجه کلیک کنید.

در ادامه شما به سایت پرفکت مانی هدایت شده و صفحه زیر را مشاهده می کنید، بروی دکمه Make payment کلیک کرده و پرداخت را تکمیل نمائید.

جهت خرید و شارژ حساب پرفکت مانی خود و سایر ارزهای دیجیتال ابتدا در سایت https://www.onyxchange.com عضو شوید و  بعد از احراز هویت می توانید به صورت اتوماتیک ارز مورد نظرتان را بخرید.