وب مانی چیست؟ آموزش تصویری وب مانی


وب مانی چیست؟ آموزش تصویری وب مانی

اگر شما قصد دارید کسب و کاری دلاری داشته باشید، در اینصورت به یک سیستم پرداخت دلاری نیاز دارید که توسط آن هزینه کالا و خدمات در وب‌سایت‌های خارجی را پرداخت کنید، یا نیاز دارید حساب خارجی خود را شارژ کنید و یا از فردی در خارج از کشور پول دریافت کنید، وب مانی سیستم پرداختی است که ممکن است به شما کمک کند، به‌خصوص در ایران که به‌دلیل تحریم‌ها امکان استفاده از پی پل و بسیاری از سرویس‌های پرداخت بین‌المللی وجود ندارد وب مانی چیست؟ چه کاربردی دارد و چگونه می‌توان در آن ثبت‌نام کرد و احراز هویت انجام داد؟ در این مطلب به‌ صورت گام به گام و  تصویری به تمام این سوالات پاسخ داده می‌شود. با ما همراه باشید.

 

وب مانی چیست؟


وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی  است که امکان ارسال و دریافت پول در سرتاسر جهان را فراهم می کند، دفتر اصلی این شرکت در روسیه قرار دارد وب مانی ادعا می‌کند در حال حاضر بیش از ۳۹ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

این شرکت خدماتی مشابه با پی‌پل (PayPal) ارائه می‌دهد، اما به این دلیل در بین کاربران ایرانی محبوب شده است که به‌خاطر فعالیت این شرکت در روسیه، ساکنان کشورهای تحت‌تحریم مثل ایران هم می‌توانند از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

 

وبمانی با چه ارزهایی کار میکند؟


با استفاده از  وبمانی می‌توانید با ارزها و دارایی‌های زیادی کار کنید. کیف پول‌هایی که هر کاربر می‌تواند در حساب خود ایجاد کند، عبارت‌اند از:

  • WMZ – کیف پول دلار ایالات متحده آمریکا (USD) – هر WMZ برابر با ۱ دلار آمریکا
  • WME – کیف پول یورو (EUR)
  • WMR – کیف پول روبل روسیه (RUB)
  • WMU – کیف پول گریونا اوکراین (UAH)
  • WMB – کیف پول روبل بلاروس (BYR)
  • WMK – کیف پول قزاقستانی (اسم واحد پول) قزاقستان (KZT)
  • WMV – کیف پول دانگ ویتنام (VND)
  • WMX – کیف پول بیت‌ کوین (BTC) – هر WMX برابر با یک میلی بیت کوین (۰.۰۰۱ BTC)
  • WMH- کیف پول بیت کوین کش (BCH)
  • WML- کیف پول لایت کوین (LTC)
  • WMG – کیف پول طلا

با ساخت هریک از کیف پول‌های بالا در حساب وب مانی خود، یک آدرس مخصوص به آن کیف پول خواهید داشت که می‌توانید آن را برای دریافت وجه به فرستنده بدهید. توجه داشته باشید که در هنگام خرید وب مانی یا پرداخت با آن نوع کیف پول مهم است. مثلاً اگر قصد خرید ۱۰ دلار وب مانی را دارید، باید آدرس کیف پول WMZ خود را به صرافی بدهید.

همه می‌توانند از کیف پول دلاری وبمانی استفاده کنند، اما برای ساختن بعضی از کیف پول‌ها باید شرایط خاصی داشته باشید. به‌عنوان مثال ساختن کیف پول یورو فقط برای ساکنان منطقه یورو امکان‌پذیر خواهد بود.

آموزش کامل ساخت حساب وبمانی و نحوه احراز هویت در آن

 

سوالات متداول درباره وب مانی


آیا ایرانی ها می‌توانند از سیستم پرداخت وب مانی استفاده کنند؟

بله وبمانی متعلق به روسیه است و به ایران خدمات می‌دهد.

آیا برای ایجاد حساب وب مانی باید پول پرداخت کنم؟

خیر. افتتاح حساب وب مانی کاملاً رایگان است و فقط کافی است به وب‌سایت wmtransfer.com مراجعه کنید.

آیا برای استفاده از وب مانی باید احراز هویت کنم؟

احراز هویت در وب مانی اجباری نیست اما اگر احراز هویت نکنید نمی‌توانید بیش از ۳۰۰ دلار در حسابتان داشته باشید. برای رفع این محدودیت‌ها به احراز هویت نیاز است.

کارمزد وب مانی چقدر است؟

به ازای هر تراکنش ۰.۸ درصد از مبلغ پرداختی را به‌عنوان کارمزد کسر می‌کند اما این کارمزد یک سقف مشخص دارد و بیشتر از ۵۰ دلار نخواهد شد.

 

جهت شارژ حساب وبمانی خود به سایت https://onyxchange.com مراجعه کرده و پس ثبت نام و احراز هویت شما می توانید به آسانی و به صورت کاملا اتوماتیک وبمانی بخرید.